Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2017 11:11 - Здравейте
Автор: ladymillion Категория: Бизнес   
Прочетен: 155 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте,
започвам този блог с надеждата да бъда поне мъничко полезна на хората, които се опитват да спечелят малко или много пари. Да успеят да стабилизират доходите си. Започвам с ясното съзнание, че това не е единственият блог по темата. Но, както се казва - "За всеки влак си има пътници"...
Когато реших да започна този блог си зададох 3 прости въпроса:
                1. Защо го създавам?
                2. С каква цел?
                3. Кой очаквам да го чете?

И си отговорих:
               1. Създадох този блог, защото искам да съм полезна малко или много на хората, а и на себе си - защо не? Защото обичам да пиша, и искам и от моите разсъждения по темата да се възползват и други хора.
               2. Целта ми е да адаптирам многото книги, написани по темата, но от чужди автори, към действителността в България. В мотивационните книги, които съм чела, примерите са хиляди и са чудесни, но дали са възможни подобни "чудеса" тука, в наши дни е съвсем друга тема.
              3. Очаквам блогът ми да се чете от хора, които искат да повишат своята финансова грамотност, /а защо не и аз самата :)/. Хора, които искат да успеят в живота си, които искат да повишат качеството си на живот.

Приемам, че ще има и други, които няма да са съгласни с мен. Към тях мога да отправя един съвет- молба - ако не Ви харесва, това което сте прочели - не четете нататъка!Вероятността да прочетете нещо друго, което няма да Ви се понрави е много голяма :).
И така  - стига вече встъпителни думи, да започвам вече...



        




Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ladymillion
Категория: Бизнес
Прочетен: 3637
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930